Den učitelů

()

Jak je již tradicí, na naší škole každoročně probíhá výměna žáků deváté třídy s učiteli. Byli jsme po tříčlenných skupinách, přičemž každá skupina si vybrala jednu třídu prvního stupně, kterou bude první dvě hodiny učit. Já byla společně se spolužačkami ve druhé třídě, kde byly děti velmi pracovité a hodné. Aktivity, které jsme s nimi dělaly, jsme si připravovaly předem. Od jejich třídní učitelky jsme si zjistily aktuální látku, aby naše aktivity seděly do probíhající výuky. To znamená násobilka dvou, tří a čtyř a tvrdé a měkké souhlásky. Pracovali jsme hlavně na interaktivní tabuli, ale hráli jsme i matematické bingo a gramatického krále. Myslím, že se děti nenudily. Měli jsme to totiž rozdělené na části: rozehřátí/opakování, procvičování a nakonec jedna nebo dvě hry. Když se teď s dětmi potkám, tak mě poznají a hned se se mnou jdou pozdravit.

Anička Vorlová

Na Den učitelů 28. 3. jsem se svým kamarádem Markem dostal úkol učit dvě hodiny. Jelikož jsme mohli mít k dispozici tablety, tak jsme se dohodli, že uděláme Kahoot. Když jsme přišli do třídy, tak nás děti uvítaly pozdravem a začali jsme výuku. Hráli jsme různé matematické a češtinářské hry. Na češtinu si Marek připravil Kahoot na pády a malou osmisměrku. Když zbyl nějaký čas, tak jsme hráli hru, kdo měl míček, tak musel říct slovo a určit jeho pád. Já jsem si na matiku připravil Kahoot na římské číslice, násobení a jednotky. Poté jsme hráli matematické bingo a krále na násobení. Děti hry velmi bavily a za jejich snahu jsme je odměnili čokoládou a bonbony.

Adam Vrabec

V pondělí byl Mezinárodní den učitelů a to pro nás, jako deváťáky, znamenalo zaměnit se na první dvě vyučovací hodiny s učitelkami prvního stupně. Byli jsme rozděleni do trojic a každá skupina dostala jednu ze sedmi tříd. Naše skupina“‚ dostala druhou třídu. Padla na nás první hodina českého jazyka, při které jsme s dětmi procvičovali měkké a tvrdé souhlásky. Hráli jsme s nimi spoustu her na interaktivní tabuli a hry, při kterých byly rozděleni do skupin. Druhou hodinu jsme dostali možnost odučit i hodinu matematiky, ve které se zrovna učí počítání do sta a násobilku dvou, tří a čtyř. Procvičovali jsme tedy spolu pár cvičení a nakonec jsme si s dětmi zahráli bingo. Děti se chovaly vzorně a spolupracovaly. Myslím si, že to pro ně byl příjemný zážitek a pro nás skvělá možnost si vyzkoušet být v kůži našich učitelů.

Eliška Fantová

V pondělí 28. 3. se naše devátá třída rozhodla oslavit Mezinárodní den učitelů tím, že si vyzkouší, jaké to je vlastně být učitelem. Já, Filip a Vilda jsme učili ve 4.A s výpomocí paní učitelky Nováčkové. Učili jsme český jazyk a matematiku. Všechno, co jsme si připravili, jsme stihli a všem dětem jsme rozdali spoustu bonbónů. Hráli jsme bingo, křížovku, matematického krále, ale také jsme dělali pár cvičení z učebnice nebo sešitu. Za jednotlivé hry vítěz vždy dostal bonbón a odešel si s úsměvem na místo. Děti byly rády, že konečně nemusí jen psát a mohou si taky zahrát nějaké hry.

Kuba Rigó

Jak užitečný byl tento příspěvek?

Kliknutím na hvězdičku to ohodnoťte!

Průměrné hodnocení / 5. Počet hlasů:

Zatím žádné hlasy! Buďte první, kdo ohodnotí tento příspěvek.

Jak jste považovali tento příspěvek za užitečný ...

Sledujte nás na sociálních médiích!

Je nám líto, že tento příspěvek pro vás nebyl užitečný!

Pojďme vylepšit tento příspěvek!

Řekněte nám, jak můžeme tento příspěvek vylepšit?

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*